2011. március 27., vasárnap

Graco Quattro Tour 3 funkciós babakocsi eladó - Jelenlegi ára: 43 000 Ft

Eladó a képen látható Graco babakocsi rendszer (új ára: 99. 900. -)
- textil mózeskosár (merevített az oldala és alja, szerintem nagyon szupi, könnyű és én igazából otthon használtam mobil ágynak kb. 3 hónapos koráig a babának, nincs róla kép, mert elraktam már, de ha kéri valaki lefényképezem)
- hordozó 0-18kg-ig és hozzá tartozó bázistalp (nagyon megkönnyíti az autózást, babát nem kell felkelteni a ki-be rakással, van hozzá szűkítő betét is, a hordozó könnyen a sportrészre helyezhető)
- sportkocsi rész (tartozik hozzá újszülött szűkítő, 4 fokozatban dönthető, italtartó a babának és a mamának, nagy bevásárló kosár, hálós kukucskáló a kupolán, a hordozóval teljesen összezárható, nem kell esővédő sem igazán, egy gombbal összecsukható, stb. sok előnye van még sokáig tudnám sorolni)
- esővédőm (Graco és a hordozós mérethez is jó) is van hozzá és szúnyogháló.
Hibája: egy helyen megkopott a hordozón a kupola, fényképeztem és természetesen kisebb karcok vannak rajta a használatból adódóan, de minden funkciója tökéletesen működik.
Van hozzá tartozó táskám is, igény esetén azt is adom hozzá, hibája: az oldalsó tartókban a szivacs rész kilátszik, fényképeztem), egyébként teljesen jó és szép állapotban van. új ára: 8990. -
Kérdésed van írj bátran!



Jelenlegi ára: 43 000 Ft

Az aukció vége: 2011-04-08 17:12
. Graco Quattro Tour 3 funkciós babakocsi eladó - Jelenlegi ára: 43 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése