2011. július 25., hétfő

Bocimintás Minky mosható pelus jó áron - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Ikerlányaim sok pelusa közül szeretnék eladni néhányat (a maradékokat kisöccsük használja).
 
Ez a Minky pelenka AIO (all-in-one) minden az egyben „ zsebes” típus. A pelenkán található zsebben lehet elhelyezni a nedvszívó betétet.
AIO volta ellenére nem képez nagy csomagot a babapopsin. Újszülött kortól a szobatisztaságig használható, mérete patentok segítségével állítható.
Mosódióval/mosószódával mostam a pelusokat, ecettel és mosóparfümmel (summerwind) öblítettem. A foltokat marhaepe szappannal kezeltem.
Kisebb, halvány foltok lehetnek a pelusokon, nem hófehér, kicsit szürke (mosószódával mostam) de ez a használatát nem befolyásolja, viszont a pelenka árába belekalkuláltam : )
VANNAK MÉG MOSHATÓ PELUSAIM, VÁLOGASS KEDVEDRE, ÍGY A POSTAKÖLTSÉG SEM LESZ TÖBB!
Kérdezz bátran!
2 BETÉTTEL ADOM A PELUST!


Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2011-08-02 12:52
. Bocimintás Minky mosható pelus jó áron - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése